Zavolal mi klient a požádal mne o pomoc s prodejem své nemovitosti. Domlouvali jsme si schůzku, v mailu mi poslal odkaz na jeho inzerát na Bazoši, abych věděla o kterou nemovitost se jedná. Byl to relativně hezký dům s hezkým pozemkem. Jeho inzerát jsem si prohlédla a byl to klasický inzerát s pěti fotografiemi, kdy nafocení některých fotek bylo tak tmavé, že nešlo ani poznat cože to na té fotografii vlastně je. Popis na dva řádky. Cena přímo astronomická!
Chtěla jsem si s ním tedy domluvit termín návštěvy, ale objevila jsem inzerát ještě v 8 RK. Tak to snad nemyslíte vážně?? Schůzku jsem odmítla. Nemám bohužel zájem se zařadit do seznamu RK, být devátá v pořadí čekat, kterou z uvedených RK osloví náhodou kupující. Sorry, já nemovitosti prodávám, ne jen nabízím!
Ptáte se proč jsem tuto nabídku odmítla a co se vlastně v tomto procesu děje?
Všech 8 RK má následující postup:
Přijedou, nemovitost laxně projdou a nafotí, podají si s Vámi ruku s zmizí. Inzerát vyvěsí na pár webů, jistě včetně Srealit a čekají až se někdo ozve. Pokud nenajdou zájemce, majitele již nekontaktují. Nebudou investovat více času, energie ani peněz do prezentace Vaší nemovitosti. Proč by to dělali, když nemovitost může prodat první, pátá, šestá nebo osmá RK a oni by přišli o provizi a vložené peníze? Kdyby jste byli realitním makléřem, investovali by jste peníze do takových nejistých obchodů? Další variantou velmi nepříjemnou pro makléře je situace, když jim majitel oznámí: NEMOVITOST JSEM SI PRODAL SÁM. Ale to je další dlouhá kapitola. Pokouší se o mě zlost, takže dál se tímto zabývat nebudu.
Domluvíme si schůzku, dopředu Vás požádám,aby nemovitost byla uklizena, alespoň trošku tedy. Po příjezdu nemovitost projdeme, a společně rozhodneme, co bude pro Vás a prodej nejlepší. Zda uděláme Home Stanging, nebo připravíme nemovitost k focení sami. Nemovitost nafotíme, případně také pozveme kamaramana a ten nám natočí profesionální video.
Poté zpravuji vhodnou prezentaci, vč. 2D A 3D půdorysů, 3D vizualizace nebo virtuální prohlídky. Samozřejmě nesmí chybět plnohodnotný popis.
Udělám vhodný marketing Vaší nemovitosti, ale jen na internet se spoléhat nebudeme. Nemovitost budeme prodávat (nebo pronajímat).
Pak už se můžete těšit na prohlídky s potencionálními kupujícími. Budeme spolu často hovořit, kolik zájemců volalo a jaké jsou jejich postřehy či dotazy.
Samozřejmostí je také zajištění energetického štítku, právního servisu s velmi seriózním právníkem, vyřízení daňových příznání atd.
Zavolejte mi.
Ing. Diana Nohálová
DiaStyle Reality
tel: 737953295
email: diana.nohalova@diastylereality.cz